Monday, January 21, 2013

တစ္ေန႔ေတာ့ၿပန္လာခဲ့ပါ့မယ္ . . . ေမေမ



တစ္ေန႔ေတာ့ၿပန္လာခဲ့ပါ့မယ္ . . . ေမေမ

ဟိုးအေ၀းမွာ
ၾကယ္စင္ေတြ..သူတို႔စြမ္းသေလာက္
မႈန္ၿပၿပေပမယ့္..“ လင္း ” ၿပရွာတယ္ ေမေမ
ကၽြန္ေတာ္ေရာ...ေမေမ့အတြက္
ဘယ္လို သစၥာတရားေတြနဲ႔
ဘယ္လို ေမတၱာတရားေတြနဲ႔
“ လင္း ” ၿပခဲ့ၿပီးၿပီလဲဟင္ ...

ေမေမ
ကၽြန္ေတာ္တို႔အရပ္မွာ
ေနေတြမပြင့္ဘူး .. လေတြမသာဘူး
အခ်ိန္တိုင္းမွာ ဖိႏွိပ္စီးပိုးမႈေတြနဲ႔
ဘယ္လိုမ်ား ေနသာစရာေကာင္းမွာတဲ့လဲ
ဂါရ၀တရား နဲ႔ ရိုေသမႈဟာ
လူ႔ဘံုသမိုင္းမွာ ေပ်ာက္ဆံုးေနေလရဲ႕
ေမေမသင္ၾကားခဲ့သမွ်
ကၽြန္ေတာ့္မွာ . . . . ေနာင္တ ဆိုတာကိုအေဖာ္ၿပဳလို႔
ခရီးၾကမ္းကို ဆက္လက္လႊင့္ေနမိဆဲ

ေမေမ
အဲဒီေကာင္းကင္ၾကီးေအာက္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိုးေရေတြ အတူေသာက္ခဲ့ၾကဖူးတယ္
တနယ္တၿခားမွာ
သူတို႔ဟာ ဘာေၾကာင့္မ်ား “ စိမ္း ” သြားၾကတာလဲဟင္
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ၿမန္မာေတြပါေမေမ
ေရႊတိဂံုဘုရားၾကီးရွိတယ္
ဇြဲကပင္ေတာင္ရွိတယ္
ဧရာ၀တီၿမစ္ၾကီးရွိတယ္
ပုဂံ ရွိတယ္
ဂူဂဲလ္ေလာက္ေတာ့ပြင့္ႏုိင္တဲ့ အင္တာနက္လိုင္းၾကီးေတြရွိတယ္
တခါတခါ ပိုက္ဆံမ်ားရွိလို႔ကေတာ့
လူေပၚလူေက်ာ္လည္း လုပ္ႏုိင္ေသးတယ္ေမေမရဲ႕

ေမေမ
မေ၀းေတာ့တဲ့တစ္ေန႔မွာေပါ့
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမွ်ာ္လင့္ၿခင္းေတြကိုယ္စီထုပ္ပိုး
မႏိုးေသာ အိပ္မက္မ်ား ကိုယ္စီနဲ႔
ေမေမ့အိမ္ကေလးကို ၿပန္လာခဲ့မွာပါ
ႏွင္းဆီရနံ႔ေတြလႊမ္းေနတဲ့
ေမေမ့ ပန္းခင္းေလးထဲ
ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမွ်ာ္ေနမလားေမေမ
ေမေမ့ ရင္ခြင္တံခါးကိုေခါက္
ကၽြန္ေတာ္ သားေခ်ာ့ေတးေတြ ၿပန္ၾကားေယာင္မိတယ္
လူကေလးရယ္..အိပ္ခ်ိန္တန္..ဗ်ိဳင္းေရွ႕ကပ်ံ
ကၽြန္ေတာ့္မ်က္၀န္းေတြထဲ
အခါမလပ္ အံု႕ဆိုင္း ရစ္သိုင္းေနဆဲပါ ေမေမရယ္

ေမေမ
ဒီေၿမဒီေရဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့
တမာခါးေတြစိုက္ပ်ိဳးထားတဲ့ ပူၿပင္းစူးရွ
ကႏၱာရသက္သက္ရယ္ပါ ေမေမ
တခမ္းတနား အေဆာက္အအံုေတြနဲ႔
မီးရထားၿဖဴၿဖဴၾကီးေတြနဲ႔
သူတို႔ဟာ စက္ရုပ္ေတြမ်ားလားေမေမ
အခ်ိန္တန္အိပ္ အခ်ိန္တန္စား
ဘ၀ဟာ ေနၿခင္းလား... ေသၿခင္းလား
ဘယ္လို အသိတရားမ်ိဳးေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေနထုိင္ရမလဲဟင္ ေမေမ

ေမေမ
နံနက္ခင္းႏိုးထခါစ ေမေမ့လက္ရာထမင္းေၾကာ္နဲ႔
ပဲၿပဳတ္ဆီဆမ္းကို ကၽြန္ေတာ္တအားလြမ္းတယ္ေမေမ
ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆူပါဦးေမေမ
ကၽြန္ေတာ့္ကို ရိုက္ပါဦးေမေမ
တခမ္းတနား အေဆာင္အေယာင္ေတြကို
ကၽြန္ေတာ္မုန္းတီးေနခဲ့တာၾကာပါၿပီ
ဘ၀က လိႈင္းထန္လည္းပဲ
ေမေမ့ ၀ဲဂရက္ထဲပဲ ကၽြန္ေတာ္လြန္႔လူးေပ်ာ္ေမႊ႔ခ်င္တယ္
ေမေမ့ ေလွငယ္ေလးပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေလွာ္ခတ္ခ်င္တယ္
အို... ေမေမရယ္
မေ၀းေတာ့တဲ့ တစ္ရက္မွာေပါ့
ကၽြန္ေတာ္ အေရာက္ၿပန္ခဲ့မွာပါ
ခြင့္လႊတ္ၿခင္းတရားေတြ နဲ႔ ေမေမ့ ရင္ခြင္ေႏြးေႏြးၾကား
ကၽြန္ေတာ္ အိပ္စက္ခိုလႈံပါရေစဦးေနာ္

(အေ၀းေရာက္ “ သား ” မ်ား ကိုယ္စား ခံစားေရးဖြဲ႔ပါတယ္ )

သက္တန္႔ခ်ိဳ

No comments:

Post a Comment